Reader

Vertel wie je bent, niet verplicht maar wel gewenst.
Plaats reactie
Reader
Site Admin
Berichten: 9
Lid geworden op: 25-03-2014 15:36

Reader

Bericht door Reader » 25-03-2014 16:48

Wie ben ik? Ik ben een vrouw van 38. Jaren lang geef ik readingen op het net om zo mijn steentje bij te dragen. Zelf heb ik een behoorlijke rugzak gedragen en draag ik die nog. Pijn en verdriet, geluk en dankbaarheid, liefde, kracht, eenzaamheid, ik heb het allemaal mogen ervaren. De zwaarste dobber is ziekte.
We hebben het genoegen te wonen in de natuur, omgeven door bomen. Wel zijn we aan het sparen om een chalet te kopen. Ik ben alleen, heb geen partner. Verder ben ik wie ik ben en hoeft niet iedereen het met me eens te zijn. Ik heb me voorgenomen rechtuit te zijn en niet meer mezelf af te wijzen zoals ik voordien wel deed.
We hebben wel een kat en een hond dus we zijn rijk gevuld met liefde om ons heen.
Ik begin opnieuw, in principe kan het niet gezondheidshalve maar toch kan ik het niet laten te readen. Deze staan steeds los van wie ik ben en hoe ik me voel. Dat heb ik altijd kunnen scheiden van elkaar omdat ik read uit mijn eigen kracht en niet sleutel in de energie van anderen.

Zo, dat is het wel even. ik verveel me zowat rot dus ik heb weer zin om volop te gaan readen.

Plaats reactie